Διαχείριση κεντρικής παραγγελιοληψίας για επιχειρήσεις που κάνουν διανομή φαγητού. Οι τηλεφωνικές κλήσεις για παραγγελία απαντώνται σε ένα κεντρικό σημείο και αποστέλλονται βάσει των στοιχείων διεύθυνσης του πελάτη αυτόματα σε οποιοδήποτε υποκατάστημα της επιχείρησης. Στη συνέχεια προωθούνται αυτόματα στα πόστα παρασκευής (εκτυπωτές κουζίνας/kitchen monitors) που έχουν οριστεί για κάθε υποκατάστημα, ενώ παράλληλα οι χειριστές του Call Center ενημερώνονται συνεχώς για την κατάστασή τους (έχει αποσταλεί, σε εξέλιξη, έχει κλείσει). Η online επικοινωνία του Call Center με τα υποκαταστήματα επιτυγχάνεται μέσω απλής σύνδεσης internet.